Bestämt mig för vilka resor jag ska åka på 2015 😊

Ja detta år blir det resor vill jag säga. 

Börjar våren (maj)med 40 årsfest och Studentfest för fina Jessica oavsett vad som sägs nu jäklar ska du få ta igen 😁😂 såklart ska vi ha årliga grisfesten och poolpartyn oxå.
Har alltid velat åka till Dublin och och gå in en pub och se om det är som på film 😂. Så dit ska vi i maj.

Sedan blir det hälsa på släkt i Libanon som ska bli skönt att äntligen träffa igen. ❤. Saknar dom så. Detta sker (Juli-Aug).

Till hösten (november) ska jag till Ecuador på äventyrsresa en resa jag sent kommer glömma. Vi ska sova i Amazonas, fallskärmsflyga mm mm. Längtar såå. 

Jag har såklart börjat planera nästa års resor också 😁😂.. Jessica och jag till Hawaii.. Där palmerna bor 🌴🌴🌴🌞.

Vill även till Jamaica och Mexico nästa år.. 

Heja mig. Hahaha. Bara hojta om ni är sugna på att haka.

Tillslut : 

Grattis Patrik min vän på din 32 årsdag. Hoppas änglarna mina firade av dig ordentligt. Med ala våra fallna änglar som lämnat oss 🙏💙🙏.

Peace out.

Här har ni mina resmål 😊. Kuba ,England,Libanon bla. Har jag vart i 😱😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0