Årsdag-London-planer

Ja.. jag och flickorna jag är kontaktfamilj till firade 1 år på alla hjärtansdag. Det car mysigt och trevligt. Vi åt ute för att sen bege oss till Baba med tårta och kakor och bullar. Såklart var vi samlade där de flesta i familjen iaf. 😊.

Varit lite dålig på att komma igång ordentligt med träningen. Har haft väldigt ont i axlar och skuldror... Hoppas på att bli bättre snart. Har ju Maj månad som mål. 

25/2 flög jag och en vän till London och shoppade järnet. Båda vi två jobbar ganska mycket och behövde komma bort för att stoppa och pausa vardagen lite.
Vi sightseea såklart också.

Jag funderar på att åka till Ecuador i höst. Vill jättegärna men 3 veckor känns så lång tid att vara borta. Vi får se. Vill ju även till Libanon och lite andra länder iår. Hmm måste bestämma mig i helgen för allt. Beror ju även på om och när jag får semester 

Samtidigt håller jag på och letar större lägenhet. Ska bli spännande och se om det även blir en flytt i höst. 😊.

Avslutar idag med en text jag knåpat på..

De säger att tiden läker alla sår men ju större förlust desto djupare sår, och i och med det så blir processen att bli hel ännu svårare, smärtan kanske bleknar men ärren som blir kvar påminner oss jämt om det vi lider för. Detta gör att den sårade blir ännu mer beslutsam att aldrig någonsin bli sårad igen.

 Så medans dagarna passerar så går vi vilse igen genom olika slags distraktioner, agerar i frustration,  reagerar med aggression.Vi ger efter ilskan. Under hela denna tid sår vi ett frö som väntar på att gro och bli starkare än vi var tidigare. 

Innan vi vet ordet av det så har sekunder blivit minuter som blivit timmar som blir dagar som blir veckor som blir månader som blir ÅR som blir flera ÅR. Vi är helade och redo för det nya som väntar oss. 

Peace out - 
JNE 💖💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0