Mammas hjärta blöder idag!

Vet inte varför men idag är en såndär dag då jag tänker på er extra mkt o det känns i hjärtat mer.. 

Jasmine du är mammas lugn, du viskar till mig ofta och jag till dig mammas hjärta,Noor du har det vackraste av själar du är mammas kärlek och hopp, och Elmina din lilla skrutt, känner dig ofta o du ser att jag ler åt dig, Ni är mina änglar i rummet, ni är det dyraste i världen och det finaste jag vet, och jag önskar att ni var här med mig och fick uppleva livet när det är som bäst..Jag älskar er💖💖💖. Jag hoppas att vi ses snart och jag lovar att jag känner er varje dag i mitt rum.. 

Jag krigar på varje dag och hoppas att jag klarar av att leva med ett öppet sår resten av mitt liv.. Tanken är inte så mysig, mitt mamma hjärta kommer nog aldrig att läka, 3 djupa öppna sår som jag ska leva med ... Hur gör jag?! 

Allt jag gör roligt eller bara vanliga saker så finns det där jäkla såret som gör sig påmind. Sjukt..

Tack mina vänner ni vet vilka ni är som förgyller min dag och hjälper mig att kriga vidare, ger mig tips o råd o stöd på vägen. Utan er så hade jag nog inte vart så frisk som jag är idag. Puss på er. 

Peace 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du ❤ de finns inga ord 😢 en mardröm

2014-06-24 @ 21:14:18
Postat av: Nado

Älskar dig roro å jag älskar mina små änglar me moster små gajer .. Mamma klarar de här ska ni alla se saknade kommer ni för alltid att vara klumpen i halsen försvinner inte men när jag hälsar på er så ler jag stort å vi har hemlisar ingen kommer få veta de bara mellan eller hur moster änglar massvis med kramar å pussar ti er å eran starka mamma ❤️❤️❤️❤️

2014-06-24 @ 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0