En em/kväll på Gröna Lund

Säger bara ihhhhhhh vad läskigt, åkte till grönan med tjejerna och Nellie i tisdags. Medina skulle gå på och spela från 20,00. Rebecka och Marie var laddade sedan flera dagar innan. 

På vägen upp så frågar de om jag ska åka något, näe säger jag kanske 1 karusell.. (Känner att jag blivit för gammal och vet för mycket om risker). 

De lyckas få mig köpa åkband ändå. 
Den första de vill åka är Twister, ALDRIG säger jag. Ni som inte vet vad de är för nån så ska jag berätta.. Det är en gunga som åker upp säkert 100 meter o svingar dig i luften med typ 30-40 andra samtidigt! 😂😂. Som sagt ALDRIG. 

Nästa karusell låter dom mig välja, ok, bergodalbanan. Den är som vanligt så mysig o bäst, sen släpar dom mig över snabbt till attraktionen brevid, bergodalbanan i trä , minns inte vad den heter.. Men dra åt ....... Va den var läskig, som vuxen måste jag ju oxå visa att jojo det här är roligt , höll på o döööö inombords.. Så fortsatte kvällen, Fritt fall och katapulten tog priset. Jag bet ihop o va vuxen, alla hade det jättetrevligt o Medina leverade som vanligt asbra..

Trevligaste vardagskvällen på länge. 

Peace out ses på stan 😝👊

Kärlek JNE💖💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0