Jag vill ha en egen måne som jag kan åka till 🌝

Den låten är sååå skön just nu, precis så jag känner, jag vill ha en egen måne/ ett egen krypin , så nu väntas hus visningar och flytta från stan! 👍.. 

Åter till mina drömmar och velat bo i många år, känns  som att jag börjar hitta tillbaka till mig själv och hur jag vill leva mitt liv och vet ni JAG klarar det själv  har jag kommit på 💖. Köpa den hunden jag vill ha, bygga hundrastgården jag vill ha, skönt att komma på det mitt i allt som händer nu.

Det jobbigaste just nu är att jag inte sover hela nätterna o det sliter.. Men men , går välla över! Funkar ju inte hur länge sim helst... Såå Tjingeling på er och till alla mina krigare 💪💪👊🙏. 

Vi är bäst! Syrka och klokhet från mig😘

Peace out 💖. 

Älskar er mest ändå J.N.E💞💞💞🌟🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0