Sorg

 
Trodde att detta inlägg skulle vara ett roligt och glatt inlägg med ännu mer summering och träning + ballong flyg, som jag och Dessi skulle flygit i lördags, men ballong flygningen blev inställd pga för kraftiga vindar.
 
Jag begav mig ändå till Dessi och Petri där Petris bror Turo och en gammal vän till dom va och hälsa på. Trevligt att träffa nya människor. Jag och Turo har setts ibland men aldrig pratat så mycket som vi gjorde då, det var humor och skratt på hög nivå.
 
På söndagen mötte jag upp Dessi och dom stora barnen för att titta på en lägenhet som jag är intresserad av att köpa, efter det så gick vi till dalparken med barnen och dom fick leka lite.
 
Jag mötte upp pappa och åkte och käka thaimat och Dessi gick hem.
 
Tidig kväll får jag ett sms där det står att Turo inte finns mer !! :(
 
Familjen har under dagen försökt få kontakt med honom utan resultat, och tillslut fick polisen bryta sig in i lägenheten där han hittades livlös.
 
Vad säger jag till en vän som förlorat sin bror?! eller min bästa vän som förlorat sin svåger, än mindre till hans fru?!
 
3 underbara flickor som förlorat sin pappa, 3 kusiner som förlorat sin farbror!
 
Livet är orättvist och det finns inte ord till något av det.
 
Viktigaste av allt är prata med varandra, allas reaktioner är ok, alla känslor är ok, låt dom bara komma och släpp fram dom, du kommer ur det lite lite starkare för  varje gång.
 
Vi människor är uppbyggda för att överleva denna hemska och tragiska och smärtsamma sorg, varför ? det vet jag inte. Varför vi ska kunna känna sån smärta ? har jag länge undrat.
 
Det enda jag vet och kan visa bara genom att finnas är att vi klarar av den, vi tar oss upp igen och vi KRIGAR vidare, och till dig PETRI, min underbara finaste älskade vän...
 
"Turo vet och vill att du ska kriga vidare,försök och va stark nu när allt går i motvind, han vet att du önskar att han va med dig nu när du känner dig ensam och behöver någon att ringa, han ger dig sin styrka och och tittar stolt på dig från himmelen när du roar hans barn. Han finns hos dig om du tillåter honom det hjärtat"
 
Anna kriga på du fixar detta och du kommer överleva hur ont det än gör och låt det fan göra ont som fan, när det behövs.
 
Desiree min finaste Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
 
TURO: Pitbull i Adidas byxor ... Idag är det DU som säger god natt till mina barn <3 <3 <3, ta hand om dom tills jag får träffa dom igen.
 
 
Peace out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0