Träning-sjukan-begravning-lägenhet

Har fortsatt träna 5 dagar i veckan och det känns så bra.. Jag och Dessi är så duktiga.. Ska försöka få med Jessica bara nu oxå 😉.. Har faktiskt jobbat och tränat fram till nu..

I torsdags kände jag mig inge bra i kroppen så jag sjukskrev mig. Vid 14 tiden ringer jag sjukvårds upplysningen efter att fått order från Dessi att ringa in😘... Vad händer?! Jag får inte ens ta mig till akuten själv.. Nänä.. Dom skickar ambulans och in på akuten och gör massa tester och prover och slangar hit o dit! Samtidigt som allt detta händer så håller jag på och budar på en lägenhet som blev min tillslut.. Så glad men utmattad var jag.. Återbesök om symtomen kommer igen och det blir det en ännu mer grundlig undersökning.

Så i slutet av september så bor jag i min dröm lägenhet.. Såå fin är den. Ni får bilder på den så fort jag flyttat in.

Turos begravning var igår så fin. Vila i frid ❤.

Hunnit med massa partaj oxå och träffat massa nytt löst folk 😉.. Alltid kul och nya relationer knyts som ger en positiv energi och jag får utbyte av vänskaper och det jag ger av mig till andra. 
 
Skönt att kunna välja sina vilka man vill vara med och vilka som inte bara utnyttjar en.

Även vi starka behöver stöd ibland och jag har så svårt för människor som tror annat och att ens liv är så enkelt. Blääää för er.

Livet svänger hit och dit och jag följer vågarna som en surfare och tar dom en i taget.

Jajaja.. Nu måste jag sova för jag har inte sovit många timmar inatt.. Men lika glad för det är jag..

Imorrn blir det sol och bad 🌞 ..

Sov gott dröm sött

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0