snart April



Ja nu har jag fått pausa mitt tränande men står inte ut så nu struntar jag i det och kör på imorrn igen, är väldigt nere just nu, och det är extremt jobbigt....

Jag trodde det var på väg till det bättre för ett par veckor sen men så får vi ETT  tråkigt besked och allt rasar igen... Skönt att ha lill syrran som kom och hämta Tummis så jag bara kunde tycka synd om mig själv en kväll...

Tur att jag och Björn har varann, vi är starka ihop. Det är också skönt, men han jobbar heltid plus lite till och det känns då jag inte kommit igång än.

Nu så börjar jobbet igen ska arbetsträna hela april. Så nu blir det fokus på träning och jobba.. sen har vi läkar samtal så får vi se hur det blir framöver.

Ikväll va jag ute med Tummis och la uppletande ruta... hon va såå duktig, hon har inte tränat på länge, hitta alla föremål, tom en som jag glömde bort fina Tummis.

Första kullen från coldwinds är födda för i år dvs...  I-kullen, jättesöta www.coldwinds.se .... Hoppas det går bra för J kullen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0