Manisk träning eller nått


Ja, som ni förstår av rubriken så har jag börjat träna... på friskis. Känns bra att ha kommit igång. Går 1 g om dagen på något av deras pass ibland blir det 2 ggr :).

Snart börjar jag jobba eller arbetsträna 2 tim/dag för att senare trappa upp, ska bli skönt att få en normal lön snart igen.

Dagarna rullar på typ som en bergodal bana... När jag tränar ibland så kommer tårarna och då fortsätter jag träna, när jag handlar ibland blir det detsamma osv... får väll va så  ett tag.
Men jag försöker så gott jag kan att göra vardagliga saker trots det.

Längtar så efter valpen som inte ens e född :).... Ska bli så myspys med en liten puppie, Tummis fyller 7 år i april, den gamla räven, hoppas hon får hänga med ett tag till. Hon blir lätt stel i benet men det är ingen fara, så länge det stannar där.

Livet känns så ORÄTTVIST, överallt.. var jag än är eller tittar så är folk gravida.. ÄR inte bitter bara jävligt svartsjuk, och så känner jag mig så förtvivlad och förvirrad..... att vi skulle ju också ha barn hemma nu inte va förälder till 3 barn vi inte fick med oss hem.

Ja.... livet är underligt ibland och vi människor är starka som överlever då jag många gånger trodde att jag skulle dö för det har gjort så ont i mig att det går inte att beskriva.

Ta hand om varann


Randa



Kommentarer
Postat av: Anna

Randa, träning i sunda former är alltid bra. Minns dig som väldigt smal på Neo.

Du måste vara rädd om dig.

Tänker ofta, ofta på er och era döttrar.

Rickard hälsar.



Varma vår kramar till er båda!

2012-03-27 @ 11:30:58
URL: http://mestis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0