Framåt + 3 bilder


Ja, nu har vi varit på Yasuragi, det va såååå skönt, gick runt i deras yukata hela dagarna och beehövde inte bry sig om vad vi skulle ha på oss :).... även under middagarna. Vi hade en egen kock ena kvällen, det va najs, han laga maten framför oss :).

Vi prova på Yoga, klangresa, och zenmeditation. Det va också en upplevelse. Trodde inte Yoga skulle vara så svårt eller ta så mycket som det gjorde. Hade lite träningsvärk dagen efter. Meditationen var svår = hålla tankar borta och fokusera på andning är första steget, ska öva på det, klangresa var bara att ligga och lyssna på en berättelse medans hon klanga på olika saker :), jag somna till och börja andas högt så Björn fick putta till mig hahaha.

Känns verkligen som att livet börjar om igen och det är med skräck blandad förtjusning det gör det.
Mina barn finns i mina tankar varje dag går inte en dag utan dom vid min sida, allt jag gör är tillsammans med er, hoppas ni hör och förstår det, mamma pratar med er nu bara er. 

Vi älskar er våra små,kära,finaste,underbaraste, skapelser på denna jord, ni fick inte leva länge men ni tog era andetag på denna jord och kämpade på så otroligt bra, Pappa och jag är så stolta över er. Vi var tvungna att släppa er vidare, kunde inte tvinga er kämpa vidare då era kroppar inte orkade. Ni är det bästa vi skapat ihop och ingen, ingen kommer någonsin ta er plats,aldrig någonsin. Vi älskar nu och föralltid. ♥ ♥ ♥


På tisdag ska jag träffa en sjukgymnast på Hälsoenheten och jag hoppas kunna börja träna snart... 10 kg minus är mitt mål :/... får se hur bra det går.... Jessie på tisdag, direkt efter hälsoenheten så kör vi :).. typ vid elva.

Idag ska det bli utgång med några vänner ska bli trevligt.




Jasmine 14/10-11





Noor 27/10-11



Elmina 20/10-11


R.I.P

Våra hjärtan


Randa








Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag fäller en tår när jag ser bilderna på era fina små änglar! Jag beklagar verkligen det som hänt! Ni måste vara riktigt starka!

2012-05-11 @ 11:17:06
URL: http://nicolethetroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar sig min starka syster ja finns alltid här för dig kan inte sluta gråta när ja läser allt detta men ja vet att det bara kommer att gå det ljusa hållet nu ÄLSKAR DIG nado

2012-06-08 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0