Olika läkarbesök + ett kennelbesök


Denna vecka har varit känslomässigt tuff som bara den. Vi har haft 3 läkarbesök i veckan, och ett kennelbesök har vi varit på i Västerås på www.kennelfloristas.com . Jätte trevlig och bra uppfödare. (tror ni inte att jag glömde väskan där, så nu måste vi åka till västerås imorrn med). Helt slut i huvudet blir jag av att åka bil !! 

 Läkar samtalen innebar att återvända till läkare och barnmorskor som vi träffat tidigare genom vår resa, och gå igenom vad som hänt och hur framtiden ser ut. Att återvända till lokaler och miljö där vi starta vår resa och där jag åkte in akut hela miljön va jobbig och jag fick ont i magen.

Jag trodde att jag skulle klara det bättre faktiskt, men får påminna mig själv om att det inte var så längesen allt hände.
 
Det är så svårt att veta vad som är bäst för framtiden och hur vi ska göra, får hoppas på att vi tar beslut som är bra för framöver.

Min Björn,min älskade fina Björn, du gör mig stark och klok,precis när jag behöver det.
Vet vad du ska säga och göra. Jag älskar dig så mycket ♥ ♥ ♥. Tillsammans är vi oslagbara och vi tar oss igenom det tuffaste två människor någonsin behöver göra tillsammans, har vi klarat detta så klarar vi nog vad som helst. Älskar dig


Här har ni ett ordspråk som jag gillar 

"
Barn är enastående varelser och det är vi som skall försöka efterlikna dem och inte tvärtom."

-Lone Bybkjaer




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0