Insidan och utsidan




Ja, det har nu gått mer än en vecka sen jag skrev,  livet går vidare och jag kämpar och försöker göra mitt bästa med att vara social och va som alla andra.

Det går bra men insidan är inte samma som min utsida. Mina ögon kan glittra, min mun kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se..... så känner jag ofta.

Tänk att jag försöker och blir övertalad till att komma ut och det som skrämmer mig mest blir jag utsatt för varje gång, men så är mitt liv nu och det känns jobbigt, men samtidigt känner jag mig jätteduktig som tagit mig ut.

Jag hoppas det förändras snart och att människor runt oss inte alltid behöver prata om allt som hänt eller vara osäkra på hur det ska bemöta oss.

Jag och Björn är dom samma som innan, trots allt.

På onsdag drar vi till Yasuragi, ska bli skönt att komma iväg och vila.

Lite kort idag men ändå..... skriver mer i veckan igen...

Randa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0