Vilken dag 17/9

Ja, vart ska jag börja, vakna 6.00 och kunde inte sova längre, messa ena syrran för att be om en tjänst, men då får jag tillbaka massa vagn prat istället vid 7.15......

Så va den dagen i gång, efter mycket barnvagns letande på blocket så hitta vi tillsammans ett bra alternativ, det blidde en Urban Jungle, svart carrycot och chokladfärgad sittdel, vi ska bygga på en tredje sittdel så småningom. Känns tidigt men bra iaf.

Under tiden min fina svåger fladdar runt i sthlm och köper vagn, så kommer Björn, och Micke över och hjälper och att slipa det som är spacklat, Tusen tack till er, krami. Keo var givetvis med.

Vid ca 10 ringer Nadia (min syster) och ber oss möta upp dom för att hämta barnvagnen, jag och min Baba åker medans grabbarna slipar. Då visar det sig att dom köpt lite mer saker, tillbehör mm från babyland, och jag blir helt rörd och börjar gåta lite. TUSEN TACK min fina systeryster med family, från både mig och Björn, vi e oerhört tacksamma.

Så hemåt och lasta av, efter en stund så åker jag och Björn och tittar på Joel (Björns lillebror) som hade sin första spelning, han va sååå duktig.

Hemåt vila,titta på True Blood, då börjar det helt plötsligt sparka massor i magen :)) LÄSKIGT men spännande, hoppas jag vänjer mig vid känslan, som fiskar eller nått i mig... haha, mina fina små flickor börjar leva rövare.

Senare på kvällen va jag över hos Madde och plocka svamp och åt middag, denna dag blev visst massor att göra så jag ska VILA imorrn (söndag). Börjar kännas tyngre nu med andning och så.

Bilder kommer snart, ska förstå mig på hur jag gör :)

Kramis  Randa

Kommentarer
Postat av: Favela

Vad bra du bloggar Randa. Tack själv. Är mycket glad för ER skull bästa familjen Walla.



ER Favela

2011-09-19 @ 20:16:23
URL: http://Www.skolhundenkeo.wordpress.com
Postat av: Therese

Hej Randa!



Vad roligt att läsa att ni ska få trillingar och spännande att följa bloggen, Grattis och kram från Therese

2011-09-22 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0