Tiden går fort.

Hej hej.

Nu hoppas jag det blir lite mer bloggande.

Här hemma är det renovering i full gång. Blev klar med en stor garderob idag, lite el jobb och en ny lampa i hallen, tur att morfar är så pigg.
Dock mycket kvar att göra, Spackla och måla efter rivning av vägg och förhoppningsvis hinner vi byta kök oxå =)

Nu till det tre små.

Vi var på rutin-ultraljud i måndags(nu v.18), mycket spännande.
Våran läkare var lite orolig medans jag och min sambo var mer förväntans fulla.
Läkaren gjorde klart för oss innan att vi skulle vara beredda på att det fanns stor risk att inte alla klarat sig så här långt...

Men så var det inte. Där inne kunde man på skärmen se alla tre ligga och sprattla och en såg ut att skratta lite :P

Av det läkaren kunde tyda var allt i sin ordning och genom att kolla lite nogranare på en av de små kunde vi oxå få veta att det blir tre små flickor.

Nu känns allt lite mer verkligt och lycka blandat med lite stress inför det som kommer... Just nu vill jag bara bli klar med allt här hemma så man kan kan slappna av lite...

//Björn

ps. UL-bilderna ligger som header nu =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0