Randa "gästbloggar" ;)

Kudden jag fick av Björn va helt fantastisk, bra köp älskling :).

Har börjat känna av väldigt mycket i andning och när jag går... och jag e ju så envis med att sitta still men lyssnar på vad min kropp säger och får stanna och OFTA :/, vad gör jag inte för mina fina inneboende.

Nu är det varannan vecka på UL så det känns spännande och kul och se dom små liven, röra sig så mycket helt hyper, ni som känner mig väl vet nog vad jag tänker just nu (adhd) ops sa jag det högt. ooopppss... Näe skämtosido men men, det tog tid iaf pga av att vi inte lyckades få stillbilder som barnmorskan ville. men till slut så... Nästa besök är 5/10.

I helgen råder vila och det känns skönt, göra nå litet under dagen känns bra så man inte bara låter en hel dag gå :).

Nu ska jag bara jobba  50% i 4 veckor till om kroppen tillåter, varav 2 veckor administrativt.

ska ladda upp lite nya UL bilder snart igen, och namn har vi börjat prata om också.. Hmmm undra vem som får som den vill eller om det blir lottning, vad tycker ni?

Har också redan börjat göra listor på vad som ska med till sjukan och läsa lite om neonatal avd, Vad som e bra att ha hemma osv.

Känns som att kroppen och jag håller på och "boar" in oss.


På återseende

Randa


Kommentarer
Postat av: Anna

Vore jättekul om ni vill avslöja namnförslag som ni har eller har fått. Följer eran blogg, det är ju nästan självklart. Det är inte alltid man får följa en trillinggraviditet och allt som hör till =)

2011-09-25 @ 15:35:28
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: pten Kritik

Nu jävlar måste jag kritisera här också... Måste vi lära oss kinesiska för att kunna läsa denna blogg. Mitt högsta önskan här i livet är att få trillingar, men kan inte följa denna blogg pga texten. Inget å ä ö. nu e jag ledsen!! Alla som besöker denna sida gå till kaptenkritik istället där ni kan läsa fullständig text med å ä ö. haha hej då. Lycka till med barnen

2011-09-25 @ 22:05:48
URL: http://kaptenkritik.wordpress.com
Postat av: Randa

hahaha tommy ;)... det är nog en inställning på din dator, vi ska se vad vi kan göra åt å ä ö , eller så får du lite hjärngympa istället :)

2011-09-25 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0