Mina tankar o bloggen hänger liksom inte ihop😀

Meningen är ju faktiskt att bloggen ska uppdateras regelbundet , tydligen är jag asdålig på det. Mars var sista inlägget 😁. Har mått sisådär men nu är jag på igen. Nytt jobb på gång, ny hund, solen, nya gaddningar och nya resor. 😀. Det har alltså hänt massor sen sist. 

Har vart lite disträ och krockat bilen, slagit upp tån så det forsat blod, samma med nageln på fingret, går hos sjukgymnast med min axel, ramlat av hästen och landat med huvudet först 😳 gått upp ett par kg. Men. Vad gör det?! Valpen biter upp lite saker?! Vad gör det ja såklart gör det ont men jag tar mig igenom det med skratt i slutändan. Garvar åt hur klantig jag är.. Det var en som sa till mig nyligen att jag börjat läka och att kropp och sinne inte riktigt hänger ihop och att kroppen tar längre tid att läka och all den här "klantighet" är läkning. Vi får väl se. 😀.. 

Avstaggad på att börja nytt jobb, träningen och resa och såklart vardagen hemma med dogsen är ju bara för underbart och snart ska jag och Elite göra debut i utställningsringen och sen kanske tävla lite lydnad💜💜. 

En vän och jag hjälps åt med valparna ja. Hundarna så det är bra. 

Ang barnen så har jag äntligen kunnat släpp känslan av att jag måste till minneslunden för att känna att det är ok, utan nu känns det bra att jag gör det hemma. Har en minnesplats åt dom där💗💗💗. Mammas hjärtan vad jag önskade att ni var med mig idag😘😘😘. 

Hoppas att skriver snart igen. Puss på er och peace out 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0