Helt slut som människa!

Livet det går upp och ner, längtar tills den är lite mer i balans , vägen i mitt liv. Jag bestämde mig för att va hemma denna vecka efter att ha gjort ett mindre bra jobb på jobbet! Inte bra för någon när jag är i bristningsgränsen. Med stöd från ett par vänner att fatta sunt förnuft beslut så blev det så. Huvudet känns som en tickande bomb som aldrig smäller av.  Känner mig pigg få timmar på dygnet. Avis på människor som orkar och har så mycket mer energi än vad jag har.  Endel av läkningen tror jag!  Jag hoppas det ändras snart o jag får nån ny kickstart 😀. 

Snart börjas nytt jobb och nya utmaningar 👏🌱. 

Liten text som jag gillar : 


So long ago, another life I can feel your heartbeat It's not a dream, remember us I could see it in your eyes We'll find our place in time A place in time, beyond the sun We'll find our place in time A place in time to call our own.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0