En tripp i en bil!

Tänk vad den tripp i en bil kan göra🌱💜. Åkte en lite längre bilresa med en vän och snacka av oss. Kommer hem o sätter mig i soffan och reflekterar! 
 
Måste rycka upp mig och jag väljer hur jag vill må inte mina tankespöken 😝🙏.
 
Har varit jätteklumpig på senare tid ,som har och kommer kosta massa pengar.  Har ju inte bidragit till att yeey livet är roligt😳, och sen överarbetad på det. Har uppmärksammat att sen jag förlora barnen så fixar jag inte stress på samma sett, men jobbar på att hitta lösningar på det med. 
 
Men en biltripp och få lite perspektiv på saker och ting hjälper massor😀. Iaf denna gång. 
 
" Att vara i mitt liv/mina tankar och har ingenstans att ta vägen, man vet vad som väntar , vad som kommer ske, men det finns inget jag kan göra åt det. Jag förstår att jag är fångad som under ett berg som sakta krossar mig.. Vissa dagar kan jag knappast andas. 
 
Men vet ni vad jag brukar försöka intala mig själv......Det är såhär diamanter skapas. Miljoner år av oerhört tryck. Men om de vägrar krossas , om de bara kan härda ut på något sett, inte ge upp. Så småningom när någon gräver upp och släpper den fri, har den blivit en juvel. Stark, glittrande och vacker. " 
 
Bra va 😀👑💎🌱
 
Alla får inte gå igenom detta under ett liv men vi har vissa utvalda diamanter som skiner 💖 💎 i denna värld. 
 
Hoppas på bra väder under min semester, tror vi på den?😱.. Ehhh nope 😂. 
 
Peace out 😘😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0