Meningen-Ledarskap-Tankar

ÅÅÅ, jag har så mycket tankar som snurrar just nu och det är många tunga grejer som väntar och jag måste ta itu med. Jag har återigen stängt av och krigar på och låter känslorna vila. Jag måste göra så i perioder för att orka kämpa mig vidare, och liksom lägga på locket inför andra för att andra inte kan hantera mig. Det håller ju såklart inte hur länge som helst men ett tag iaf.

Jag har sorg över att tjejernas far och jag inte verkar kunna ha en relation (från hans sida då). Jag har försökt men ger upp, det i sig är en sorg. Tur att jag har fin fina vänner och familj som stöd, trots att det inte är samma sak, den enda som vet 99% hur det känns är ju Björn. :/

Tjejerna har jag och kommer alltid att bära med mig och jag måste acceptera att jag kommer känna och må såhär till och från resten av livet och det är det som jag har svårt att acceptera.

Patrik min fina vän, det går inte en dag som jag saknar och tänker på dig. Du finns i mina tankar och jag måste även där börja bearbeta vad som egentligen hände och acceptera detta.

Vänner-Pojkvänner-Flickvänner-RELATIONER. Jag tror att människor kommer in i ens liv och har ett syfte, en del finns i ditt liv längre perioder än andra, när syftet är uppnått så avslutas relationen på ett eller annat sett. tex rinner ut i sanden eller PGA nån händelse. Jag känner ingen ånger utan glädje för de som varit med mig under min resa genom livet för det är dom som har gjort mig till den jag är idag.

Vissa väljer du själv andra kommer in PGA av att dom behöver dig lika mycket som du behöver dom, kom ihåg det.
 
Allt detta sker pararellt med att jag lever mitt liv  med allt vad det innebär. Både glädje, utmaningar,sorg, mm :).


Idag gick jag andra kurstillfället på min ledarskapsutbildning, vi var på badhuset och fick utmana oss med att leda och göra olika övningar.

Jag fick både lära känna mig själv bättre och tänka på ett annat sätt än vad jag är van vid.Det för mig är utveckling och jag känner redan att utbildningen ger mig nått.

Utbildningen går jag för Björn Favela Ödman. Grym kille. :)

Så för avsluta lite mer glatt så är jag nu gruppsamordnare på mitt jobb och det kommer bli en utmaning och utveckling att leda en grupp. Jag är trygg och säker på mitt jobb och känner att jag kommer bli en grym ledare. :)

Och sist men inte minst så måste jag skryta om min lilla Wilma som varit skolhund hela veckan och finns med på DN.se och även papperstidningen kolla in klippet på nätet. STOLT ägare är jag.

Peace out. Mamma älskar er JNE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0