32

är en siffra, ett nummer, en ålder. Härligt hur åren rusar förbi. Har fortfarande inte haft nån panik eller kris än. Så den kanske kommer när jag är 50 eller inte alls det känns skönt. 

Något jag reflekterar över  just nu är religion och så valet såklart..Jag önska faktiskt att det inte skulle finnas några religioner alls.. Vi skulle nog bespara oss massa  bortgångna liv o våld då. 

Vi har några eldsjälar som står upp för sitt folk o krigar o försöker få alla leva ihop, en stad ett folk ett land.. Dom är guld värda o jag tycker dom kan räkna sig bland Södertäljes stolthet. Kärlek till er 💖🙏💖. 

Tänk om vi alla kunde leva så. Respektera varandra oavsett färg, religion, diagnos. Även din politiska åsikt, vi lever i en demokrati och även om det inte går åt det håll jag önskar o röstar på så får ju jag som medborgare respektera det och kriga på till nästa val. 

Däremot så tycker jag det är viktigt att rösta. Så glöm inte valet gå o rösta även om du inte vill rösta på något parti. Då röstar du blankt.

Wilma mattes lillfis opererades igår för cherry eye, nu hoppas vi bara att läkningen ska gå bra.



Hade velat blogga lite om hur människan fungerar i olika situationer speciellt runt kris.. Men tar det i nästa  inlägg, som jag inte tänker skriva sker snart för jag verkar inte kunna hålla det 😂, sorry..så jag säger på återseende 👊.

Mamma älskar er mina änglar.💖💖💖


Kommentarer
Postat av: Nado

Du måste upptatera oftare roro ❤️❤️❤️

2014-10-07 @ 07:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0