14 oktober 2014... 3 År

3 år sen förlöste jag 3 underbart likadana egna personligheter till tjejer. JASMINE , NOOR , ELMINA 💪💪💪❤❤❤

Denna vecka känns som en månad och månaden känns som ett år.

3 hela år har gått och Mammas hjärta känns ff som ett sår som har svårt att läka ihop.

Mamma och Pappa saknar er så oerhört mycket och älskar er så oerhört mycket. När vi levt klart här så kommer vi till er och förenas igen .. såklart med Tummis också. Vi vet att hon vaktar er 😚😛.. 

Ni var så underbart fina och fick andas på denna jord alldeles för kort tid. Men vi fick se er och ta på er medans ni levde. Och det bär jag med mig varje dag. Jag och er papi kommer ha er 3 med oss så länge vi lever, och varandra också såklart, hur många år som än går.

Fick frågan hur mamma tror ni skulle sett ut nu? Jag svara ..långt svart/brunt hår från mig och allt vad det innebär, Långa armar o ben som pappa, och långa fingrar och fötter som pappa. Stora bruna ögon från mamma såklart.💖💖💖.

Jag saknar er så obeskrivligt mycket.
Tänker på er varje dag och extra mycket under oktober månad.

Jag hoppas i framtiden kunna fira er dag med tilltänkta gudföräldrarna , pappa (när han är redo,) och närmsta familjen. 

Ni som har barn , pussa dom o skatta er lyckliga som har privilegiet att bli föräldrar.


Tillslut 

HIPP HIPP HURRA,  PÅ ER DAG❤💋🎂🎁🎉🎊🎁


Tack min familj för allt stöd och att ni ville dela den med mig. 


Kommentarer
Postat av: Nado

Älskar dig syster 💖💖💖💖 finns alltid här för dig nästa år ska ja köpa dom 3 rosa ballonger med glitter kände att jag ville de denna gång oxå men de blev inte så ❤️❤️

2014-10-31 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0