Uppehåll

Jag det är av olika både bra och mindre bra andledningar som jag inte bloggar lika aktivt längre, men det får va så nu. 

Jag har vart i New York och det var underbart, får se vart och om jag reser i sommar men i november/december blir det London med fina Desiré och Jessica 💖. 

Har haft uppehåll med träningen oxå vilket jag tycker är tråkigt, och när jag gav mig fan på att styra upp det blir jag sjuk 4 dagen och vart sjuk sen dess o det släpper inte.. Astråkigt, för det syns direkt på mig. Önska jag kunde ha en såndär ät vad du vill kropp, men icke. 

Mycket av min tid går åt till tjejerna jag är KP åt, men dom är mysiga o såå Goa. På tisdag blire grönan och se på Medina. 

Köpa bil imorrn 👍👊 , ska bli skönt att kunna åka vart jag vill när jag vill. Inte behöva kolla upp om jag kan låna bil när jag ska på bio mm.

Hoppar över husköpet ett tag nu, ska se mig om till hösten efter en sommarstuga nånstans 💖💖💖. 

Mammas hjärtan, mitt liv börjar komma omkring nu , känns dock ALLTID som att några fattas mig..  Den känslan vet jag inte om jag någonsin kommer att komma över , däremot lära mig att leva med. Jag önskar ingen den känslan.. Det är ett sår som alltid är öppet och det känns sjukt att det aldrig läker ihop helt. 

Mammas hjärtan, all kärlek till er, jag vet att ni har skydd och att Patrik leker hej vilt med er och Turo med. Säkert många fler som ni charmar med era fina mörka ögon😘😘😘. Jag vill så gärna krama om er bara 1 gång till.❤️

Peace out 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0