2 år har nu gått

Sen ni gick bort, känns som igår, livet är så himla kort.

Trodde att det skulle kännas lättare efter den 14 oktober.. Men tydligen så rev det upp väldigt mycket o det känns tungt att bära det ensam.

Tomt o tyst hemma, vill väll igentligen inte ha massa stök heller men någon bara som finns där när det behövs brytas ihop en stund.

Jag saknar er mina små barn.. Ni har lämnat ett så stort sår som kommer att ta tid att läka o efter det så kommer ärret som blir kvar göra sig påmind för all tid i mitt liv på denna jord. 

Det mamma måste lära sig är att leva med det.

Pappa o jag hade en fin dag den 14 på er födelsedag.. Vi umgicks tittade på kort på er och hälsade på farmor o farfar.. ❤️❤️❤️

Vi saknar er såå mycket o det gör så ont i oss.. Men vi kämpar på.

Jag önskar att ni va här med mig. Alltid i våra hjärtan Jasmine , Noor , Elmina ❤️❤️❤️




Kommentarer
Postat av: Nado

Älskar dig syster ❤❤❤

2013-10-27 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0