Inneboende och massa gaddningar

Ja har flyttat från vår lägenhet och in till en underbar vän, som alltid finns där för mig. Min lilla egna skydds ängel ❤.. Letar ff lägenhet och det ska bli skönt att få min egen lägenhet, min egen Borg. Detta är inte jag, att inte ha eget och fladdra runt på helgerna. Så im mån vet om någon lägenhet så hojta.

Mitt i allt detta har jag tyvärr fått avliva Tummis. Världens finaste och bästa rottweiler någonsin.. Jag älskar dig. Ta hand om mattes änglar och lek med dom. Vila i frid min finaste ❤.

Jag har också tatuerat mig massor, och mer kommer. Tror jag hittat min nya hobby 😜.. Gör bara på ställen jag kan skyla, om jag skulle vilja det. Men kul är det. Jo en till piercing oxå.


Sköt om er.. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0