Dålig bloggare eller är jag bara upptagen 😀

Bloggen finns i mitt huvud nästan varje dag. När jag är med om saker i livet så tänker jag , å det här ska jag blogga om, sen går dagarna och det blir inte av, hmm handlar det om prioriteringar ?! 

Jag vet inte, fullt ös har det varit sedan jag kom hem från Kuba-London. Sjuk-jobba-sjuk-jobba-fest-jul, och massa massa mer.

Så vart börjar jag?  Har fortfarande inte ladda upp korten från Kuba på datorn. Inte kommit igång med träningen heller för den delen. Så det här med brandman får nog ta sin tid 😁. Haha. 

Var ute på lucia med Sandra , så go och positiv lättsam tjej. En vän till store syrran. Mer partyn med henne skall det bli.. Johan är först i kön , visst Sandra 😉.. 

Har även gått och skaffa mig en fransk bulldog. Så go o söt, Wilma. Jag hoppas jag fixar att ha henne och kommer att trivas med henne. Så nu är mitt hem levande igen.

Julen tillbringades hos kära syster Nadia , så mysigt o gosigt och fint. Perfekt. 

Vart förkyld  några dagar efter Kuba och så släppte inte förkylningen så jag åkte på bihåleinflammation 😒. 
Nu äter jag penicillin för det.
Hade planerat en fest idag som jag fick ställa in, så tråkigt. 😞

Men hälsan går ju före, så fest blire en annan gång. 

Ska skärpa mig nu och blogga oftare, jag lovar mig själv det.

Mina himmel barn, jag älskar er och saknar er ❤️❤️❤️. Ni finns i mina tankar varje dag. Jag önskar ni fanns här med mig. Hälsar på er imorrn. Mamma lovar.💞💞💞

Mitt mående går upp och ner och är det något jag lär mig så är det att sörja tar tid! Och jag kommer att ge mig själv den tiden och ta det i MIN takt , ni som inte förstår det och inte klarar av att tänka längre än på er själva behöver ni inte anstränga er att ens va min vän, kompis, ni får mer än gärna försvinna ur mitt liv.

Till sist vill jag bara önska alla Goa en god fortsättning,och hoppas vi ses snart igen. 

Peace out Randa 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0