Valpen är äntligen född :)

Som jag längtat och längtat, hon föddes natten mot måndagen 4/6 med tre bröder :). Allt har gått bra och nu är det bara räkna ner dagarna tills hon får komma hem till oss ♥. Det här med valp är nog det som gör mig gladast just nu så det är kul när det går bra och framåt :). Just nu känns 8 veckor som lååååång tid :/. Om ni vill kika valparna så kommer uppfödaren att uppdatera regelbundet.  www.coldwinds.se

Vi har funderat kring namn och så, får se vad uppfödaren hittar på för nått,kanske kan kombinera nått från det, om inte så tycker Björn att hon ska heta Lazee. Vi får väll se vad det blidde.

På jobb fronten kämpas det på, går som en berg och dal bana känslomässigt, planen är att va tillbaka i tjänst 100% i september. Men tar en dag i taget nu så får vi se hur det går och hoppas det går bra.

Semesterplanerna börjar smidas och Kroatien (Makarska) väntar framöver ska bli skönt att vila,sola och bada med älsklingen och säkert äta gott också, och så Riga såklart för införsel av alkohol till min 30 års dag.

Blir nog nån trip ner till skåne också,ska ni se.

Full rulle.

Mamma älskar er och finns med er i mina tankar varje minut varje dag  ♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0