Semester snart.....



Ja, snart är vi helt lediga tillsammans, varav en blir till Kroatien, som nu äntligen är bokat och klart. TACK till er som bidrog till resan.

Tack Bästa svärföräldrarna i världen för natten vi fick på Görvälns slott super mysigt var det.

Ja mycket händer på 2 veckor :).

Har träffat en PT på world class som visat mig att jag orkar visst lyfta mer än jag trodde :),intressant och nyttigt. Skönt att få lite nya ideer mm.

Återigen firade vi midsommar hos Björns moster med familj i viksberg, det var jätte trevligt och så skönt att Tummis kan vara med och dessutom uppföra sig exemplariskt. Vi åt midsommar lunch och dansa runt stången och avsluta med hemmagjort lyckohjul :) och grillning... Så trevligt så. Känns som att det får bli en tradition som vi hakar på, andra året i rad vi firar med dom.

 Det är klart man får minnen hela tiden, förra året till midsommar hade jag och Björn  fått veta att vi vänta barn.. det var en  så lycklig tid.Som jag saknar så mycket. Vi var så stolta.

Tankarna snurrar varje dag och det är svårt att bara koppla av helt och hållet.

Ibland känner jag att det är taskigt och fel att vara glad och att "släppa" taget för en liten stund och det är svårt att jobba bort den känslan.

Skulle vilja orka ta mig igenom barnens kort och så men det tar emot varje gång... och så vill jag göra det ihop med Björn men vi har liksom kört fast när det gäller korten.

Försöker hålla mig sysselsatt med massa annat som festen, valpen som jag verkligen längtar och ser fram emot och lite annat smått och gått. Dessutom så börjar jag jobba 75% fom 1 juli.

Men här får ni lite kort från slottet och på valpen som nu är 3 veckor iaf. :)




Lyxig säng sååå skön



Fönster igenom badrummet precis intill badkaret :)




Lillfisen 2 veckor (gissar jag att hon e på bilden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0