Tack mina vänner !


För första gången så vet jag hur jag ska börja skriva. TACK alla fina vänner för presentkortet vi fick det betyder mycket för oss. Tack Johan som kom och lämna över det fick det i en kakburk ni ska få se bild. Så fort jag läser namnen på kortet så börjar jag gråta, har satt upp det på kylskåpet, det värmer att bara titta på det och se att vi har massor som tänker på oss, jag blir så rörd.

Fina ni är ♥

Denna vecka har B börjat jobba, körde iväg han nyss till tåget, men han har bara jobbat 1 dag och så helgen nu då.

Känns som en lagom start för oss båda, då jag varit rädd för att vara själv så många timmar och han tyckt det ska bli jobbigt att börja jobba igen, men båda vet att det är nyttigt för framtiden.

Jag klarar inte ens av att tänka på jobbet så får jag panik, men som sagt vi har helt två olika jobb, Björn jobbar i kök som kock och jag med människor. Orkar faktiskt inte tänka på andra och bemöta på ett proffsigt sätt än och då känns det fel att börja jobba. Ni som känner mig vet hur jag funkar i min proffesion.

Har lugnat cupcake bakandet då jag börja märkt att det satt sina spår så nu är det intensiv morgon runda med Tummis som gäller genom centralen upp mot torekällberget (fy fan för den backen) hoppas den gör nån nytta iaf.

Igår hade jag en intensiv dag. Börja med promenad, baka cupcakes till mina gäster som skulle komma förbi.Johan, Dessi med familj minus Petri, men han fick några cakes hemskickat.

När jag baka mina fina cupcakes så sätter jag på ugnen för uppvärmning,kör på med mitt bakande, när jag sen öppnar för att slänga in plåten ligger ett smält microlock där inne, ner till botten alltså det var helt smält. FYYYYYYYYYYYY, vad sur jag blir på mig själv och Björn bara skatta och skratta och fota självklart.

Han hade tjata om vi måste komma ihåg att köpa ett lock hur länge som helst och när jag äntligen gör det (dagen innan det smälte)... så glömmer jag den i ugnen. Vi har en kombinerad micro och ugn. Rekomenderas starkt till er som vill spara plats i ert kök. Men glöm inte locket  när ni andvänder ugnen.

Dagen fortlöpte och på kvällen fick vi besök igen, helt slut deckade jag pang på två sekunder, men klockan va runt två så det va väll kanske inte så konstigt.

Annars har dagarna bara rullat på och jag har skjutit på mina känslomässiga saker till dagen efter och har fortfarande inte tagit tag i det.

Men det kommer väll det med, hoppas jag iallafall, men det är så konstigt för jag vill inte att det ska bli bättre på ett sätt i och med att det jag känner och upplever är ju mina barn och jag vill inte sluta känna dom!!

 Jag missunnar inte andra barn men samtidigt är det ganska jobbigt att se, allt från en gravid kvinna till barnvagnar som vi hade och dom finns överallt. Jag är inte bitter eller så för jag önskar alla barn om dom nu vill ha det förståss. Men det känns bara i mitt ♥ , att vi vill ju också.

När jag ser och hör Björn med barn som vi har runt omkring oss speciellt Kevin och Nellie så ser jag vilken underbart fin pappa han hade blivit. Kan inte tänka mig en bättre far till mina barn. Älskar dig Björn.

Har lite läkar samtal och grejer veckan som kommer så skriver mer nästa helg, ska skriva minst 1 g i veckan iaf.

Va rädda om varann ♥ ♥ ♥














Kommentarer
Postat av: Madde D

Gumman!!

Ni båda är så fina människor och Kevin älskar er!!

Tusen kramar!! Syns i veckan och vill du komma tidigare är det bara att komma:)

2012-01-07 @ 14:18:34
Postat av: Johan

Hjärtat då! de va de minsta jag kunde göra för dig, du är och kommer alltid vara en del av mitt liv,

Love you mama <3

Finns här för dig de vet du,

2012-01-07 @ 21:02:50
Postat av: Anneli Broo

Randa!



Längtar efter att få ge dig en kram! ;-)



Ni kommer att bli fina och underbara föräldrar när den dagen kommer!



Kramar Anneli

2012-01-08 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0