Juldagen 2012

 
 
Nu är julafton över, då det ofta handlar familj så blir jag ju självklart påminnd om våra barn,så en liten "jobbig" känsla kryper sig in. Mammas hjärtan mina tankar finns hos er.
 
 Annars var julafton 2012 nog den bästa ever iaf när det gäller tjafs hahaha, systarna Nammour brukar alltid hitta på nått att tjafsa om icke denna jul, så det var skönt <3. Jag kan tänka mig vad ni tänker nu mina kära systrar, -måste hon skriva sådär och aaa det måste jag :). puss på er <3.
 
Men den var BÄST när det gällde mycket maten som svåger laga var super god så duktig du är fina du <3, klappar och stämning var på hög nivå och jag fick spetsad glögg som jag gick och smutta på hela dagen, det gjorde nog pricken över i, en bit fattades mig dock.
 
Nu snart ska jag nog åka på mellandags rea och köpa ny laptop.
 
 
Och så ska vi planera nyår.. kanske blidde det en fjällen resa eller sitta hos Lottis med puppisar, vi får se vad veckan bjuder på.
 
Ta hand om varandra nu så hörs vi snart igen.
 
Glöm inte bort de bortgångna och de som inte har tak över huvudet. Tänd ett ljus eller ge en hjälpande hand på något sett.
 
God fortsättning på er alla <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0