Tiden går fort !!!!

Ja. Nu är lillplutten 12 veckor och igår var vi hos vetrinären och hon fick sin 12 veckors spruta , så social träning med andra hundar började idag, med bästisarna Hicka, Ragnar och Hillevi. Nu snarkar hon gött och är helt slut. Bästa Lotta hjälpte mig ta 12 v kort på henne som jag kunde skicka till uppfödaren :).

Stor tjejen, Tummis har varit riktigt dålig och bajsat blod, så det har varit massor med det med, men nu börjar allt ordna upp sig, det är så skönt så.

Dagarna rusar iväg och snart ska jag ha min fina 30 års fest, blandade känslor, kul med fest men 30 !!! ;), aja thats life. Hoppas på att allt ska gå smidigt och bra, jag vill bara ha en lyckad fest och att folk har kul.. För mig är tanken att det ska bli som en liten "gå vidare" grej, får se om det blir så i verkligheten. ABSOLUT inte glömma eller släppa, utan bara fortsätta leva. Mamma glömmer er ALDRIG, i hela sitt liv. Vi saknar er för varje dag som går och längtar tills den dag vi ses igen. Älskar er <3<3<3.

För mig har inte tiden sen sist varit lätt känslomässigt, det börjar närma sig årsdag och jag är uppe i 75 % på jobbet och har haft det lite tufft sista tiden. Fixade förändringar mycket bättre förr, nu känns det skit jobbigt om jag kommer till jobbet och det inte är som jag tänkt, och ni som vet, vet att mitt jobb förändras konstant. Men jag hoppas på lite förändringar framöver.

Fram till dess ha det bäst alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0