Massor har hänt <3

Min första semestervecka bodde vi hos Madde och hade det mysigt och lugnt i svamp o bärskog :). Det är ett privilegum att få passa dina hundar speciellt Naomi.
 
Naomi juli 2012, 12 år <3.
 
Verkar inte som att det går och ladda upp kortet på Yale nu, ni får se på Yale senare, en stor, liten rottis :).. mysig som bara den.
 
Dagen innan vi flög så var vi på trevlig fest hos Jessica och Oyfin, och så var vi över och Gratta Björn Ödman som fyllde 25 hela år.
 
Sedan bar det av till Kroatien och Split flygplats, vill tillägga att jag ogillar väldigt mycket att flyga får värk i ögon, öron och näsa, är bara JOBBIGT att flyga, sen släpper det inte på ett tag. och så kände jag att det var första gången jag skulle lämna min Änglar och åka iväg långt, och det var också jobbigt.
 
Väl på Split flygplats så fanns tydligen inte mitt bagage med, fel gjordes på arlanda...Biljetter och hundbur för att hämta valpen fanns i bagaget mm. Packade ner kamera o allt för att slippa släpa på massa saker... PANIK !!!!!
 
Klädd i Björns shorts på Söndagen fick jag gå och köpa lite kläder. Skit tråkigt att handla saker när man inte vill, hade dessutom handlat shorts och bikinis på rea här hemma som jag ville ha där.   :/.
 
På Söndag kvällen träffade vi Björns kompis Damir som var där med sin familj, var trevligt med lite sällskap, vi var på deras hotell dagen efter, dom hade saltvatten pool. Men jag gillade havet bättre.
 
På måndagkvällen fick jag min efterlängtande väska, den har varit i Turkiet och vänt :/..
 
På tisdagen så dök Björn och jag snorklade, vi åkte ut med båt och va ute en hel dag, det var mysigt och roligt, för mig med, vill INTE lära mig dyka, skulle på panik.
 
 På Båten, Björn har kommit upp från dykning.. OBS ! Kolla in frillan,helt omedvetet, han ogillar.
 
Älsklingen i vattnet, Gissa vem ? :)
 
Resterande dagar chilla vi och åt massor med gott, och åkte in till  Markarska en lite större ort nära där vi bodde. Lite mer liv och marknader och fler restauranger mm. Jättefin hamn också.
 
På en av restaurangerna vid hamnen <3
 
 
Min mat  :).
 
Som ni ser så har vi haft super najs <3 <3 <3. Finns så mycket mer bilder och mer att berätta, men detta får duga.
 
Direkt efter vi landat så var det bara att sova och sen upp tidigt igen för att hämta hem min efterlängtade valp... Tusen tack Maria för denna roliga, mysiga och tuffa hund. Hon har redan spår nos :).. Spårade upp husse och Tummis :). Nu längtar jag tills jag kan börja träna och gå på utställning igen <3. Jag flög själv och fixade det, Kaxigt va :).
 
Tummis kan jag ju säga är måttligt road och leker inte med lilltjejen, nehe, bara uppfostra och det gäller bara när Tummis ledsnar på henne, inte innan och Tummis tålamod är stort, så nå hjälp från henne får jag icke.
 
 
Bilder kommer snart på henne, nått fel på uppladdningen.
 
Ha det Bästis <3 <3 <3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej på er! Sitter här med gråtna ögon och har just läst igenom delar av eran blogg. Önskar er allt gott i framtiden och ägnar en tyst minut för era små tjejer. <3 <3 <3 Styrkekramar till er båda! / Johanna

2012-08-15 @ 11:50:33
URL: http://www.bumsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0