Mina ögon kan glittra,min mun kan le men .....



sorgen i mitt hjärta kan ingen se, tack Anna för dikten, fullträff, precis så jag känner... Du är duktig på att skriva, ska spara den och dela den här, hoppas det är ok.....

Vår mamma är så stark,
det säger faktiskt alla
Men när alla andra sover om natten
har vi sett hennes tårar falla
Under sömnlösa nätter
kommer vi tassande på tå
Hon vet inte att vi är där
för att hjälpa henne att förstå
Lika ändlöst som strandens vågor
och hennes smärta,
Vi vakar över vår starka mamma
som alltid bär med oss i sitt hjärta
Hon bär ett leende,
ett leende hon tror döljer.
Men genom himlens dörr
ser vi tårarna som följer
Vår mamma försöker att hantera döden
för att hålla oss kvar.
Men alla som känner henne vet
att det är den enda möjlighet hon har.
När vi vakar över vår starka mamma
genom himlens öppna dörr,
försöker vi förklara att änglar skyddar oss nu
så som hon gjorde förr
Men jag vet att det inte hjälper,
eller lättar bördorna hon bär
Vad hon än säger, hur hon än mår.
Vår starka mamma har ett hjärta, för alltid fullt av sår.

Kärlek till er min <3, skulle vilja gosa och pussa på er om bara för 1 gång.


Arbetstränar och står i helt slut på dagarna,men kämpar på, ska försöka om jag orkar att gå upp i halvtid fom 1/5.

Mycket och många planer framöver i sommar och hoppas på att det vi önskar göra kommer att gå som planerat. 

* Kryssning med gamla goa 1/6.
 
* MysPys resa till Kroatien och bara va och pyssla om varann.

* Ny hund. Senast här vecka 30 (om jag räknat rätt). Namnförslag ?

* Mitt stora feta 30 års party ;) i sept...

* Sedan självklart lite smått och gott under resans gång.

Jag orkar inte med mera motgångar faktiskt så nu hoppas vi och försöker se ljuset i den mörka tunneln, har nått rock bottom eller vad det heter, så det kan inte bli värre känns det som......

Peace and Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0