Fyra långa dagar kvar

Varje timme känns som en dag och varje dag en evighet.

Plågsam väntan nu och mindre bra besked idag efter undersökning & UL.

Det som läkarna kallar No.3 av 3 har flyttat sig väldigt långt ner och visar tydliga tecken på att hon vill ut.

Det går inte att hindra att hon vill ut säger dom, inge mer bricanyl, men att det handlar om hur länge hon ska ligga kvar där nere, timmar, dagar lr veckor. Man håller andan varje sammandragning Randa får nu....

Det finns dock lite olika scenarion både possetiva och negativa, går inte in på dom exakt nu, men kan säga att vi har oddsen imot oss nu fram till onsdag då vi går in i v23.

Randa är väldigt trött just nu som ni säkert förstår och jag hoppas ni har överseendé att inte alla sms och samtal besvaras som vanligt.

Ska inte glömma att tacka för alla hälsningar och stöd vi får under denna tid. Det värmer.

//Björn

Kommentarer
Postat av: Karin 1+trillingar

Å fy lider med er! Hoppas hoppas verkligen att hon no 3 kan hålla sig kvar där inne! Kämpa på!

STYRKEKRAMAR!

2011-10-07 @ 22:07:17
URL: http://blogg.karinco.se
Postat av: Anna

Håller tummar och tår att Nr 3 vill hålla sig inne ett litet tag till! Mina tänkar går till er. STOR kram!

2011-10-08 @ 10:52:27
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Suz

Hej.

Jag hittade er blogg av en slump. Vill bara säga att jag tänker på er och håller alla tummar och tår för att era barn klarar sig.



Styrkekramar!

2011-10-08 @ 13:18:23
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: Madde D

Heja heja mina fina!!! 1000 stora kramar till er!!!!

2011-10-09 @ 13:50:50
Postat av: Anita Bäckström

ber för att no 3 håller sig kvar några dagar till



styrkekramar till er båda



2011-10-09 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0