21/10-11

Nu har det snart på minuten gått 1 vecka sen förlossningen, ja vad ska man säga, vi är ledsna,glada, oroliga,stressade samtidigt!! hmm hur går det ihop?! Igentligen skulle jag vilja vara glad åt att det gått en vecka men läkarna är ju så reserverade  och säger att läget är oförändrat fast mycket hänt ändå.

Tjejerna kämpar på och det är fortfarande 1 dag i taget som gäller, 1 dag känns som 1 vecka, 1 vecka känns som 1 månad. Jag är så rädd hela tiden för att nån av dom ska ge upp, och vet inte igentligen hur länge jag ska klara av att må såhär. Jag försöker va stark för Noor och Elmina och för Björn, men det är inte så lätt alltid.

Är det den ena flickan som det e nå  krux med så är det den andra,Känns som att gå på nålar hela dagarna.


Ni som har vägarna förbi minneslunden i Södertälje får gärna gå in och tända ett ljus för Jasmine, hon ska spridas där, borde va gjort inom 1 vecka.

Idag var första gången jag och Björn tog oss ut till Solna C för att träffa en från Fonus begravningsbyrå och fixa det praktiska med Jasmine. det var nog den jobbigaste resa jag gjort 15 min på bussen kändes jättelång och tillbaka ännu längre.

Nu snart ska vi in på läkarsamtal, jag hatar dom för det är alltid nått, som läkarna säger som jag hakar upp mig på och blir stressad, jag får ont i magen av dom.

Jag är så glad över att jag och Björn har varandra, hade aldrig aldrig klarat mig utan honom.


Det var ett kort och förvirrande inlägg av mig /Randa 




Kommentarer
Postat av: Fia

God kväll!! Jag, Mattias och ungarna ska till kyrkogården i kväll och tända ett ljus för eran lilla kämpe!! Vi tänker massor på er och alla på k 47 samt k 49 hälsar så gott.

Kämpa på... Ni klarar det tillsammans. Ta hand om varandra nu

Många många kramar från fam Ingeberg

2011-10-21 @ 17:15:35
Postat av: Margaretha Persson

I livets svåra stunder med både glädje och sorg är det skönt att vi har nära och kära och det ska vi vara rädda om. Flickorna är nog lik sin mamma så dem kommer att kämpa.

2011-10-21 @ 18:35:01
Postat av: Denise

Tårarna rinner ner för mina kinder då jag läser vad ni fått o vara med om. Jag håller alla mina ben i kroppen att era små tappra tjejer klarar detta, att de redan fåt bli en vecka är ju helt amazing, det är otroligt vad de små kan kämpa för sina liv. Beklagar sorgen över Jasmine, måste vara så fruktansvärt många blandade känslor i era kroppar just.

Ni verkar trots allt ha en fin och djup kärlek till varandra och än hur tufft de må vara så fixar ni det här, jag tror på er och på era två små tjejer som timma för timma kämpar för sina liv!



Många Kramar Denise

2011-10-21 @ 21:42:40
URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag tänder ett ljus, lägger en liten nalle o en blomma till den bästa Jasmine på söndag då jag ska förbi minneslunden.



Tack för att ni uppdaterar, inte för att jag förstår hur ni orkar, men vi tänker på er varje dag!!!



/ Annica, den mkt avlägsna bekanta

2011-10-21 @ 23:34:49
Postat av: Anneli Broo

Många varma kramar till er alla! Hälsningar fam Broo

2011-10-22 @ 11:56:29
Postat av: Desiré

Hej <3



Jag tänkte åka å ställa ett ljus där. Jag ställer det vid vattnet så det lyser upp å speglar mot er lilla ängel <3 <3

Tänker på er varje dag! styrkekramar till er.

2011-10-22 @ 12:59:17
Postat av: Jennifer

Käraste randa!!

Grattis till era vackraste små,, och beklagar otroligt i de djupaste även de som hänt.



Jag vet över den tid jag fått lära känna dig så utstrålar du Kärlek styrka, mod och uthållighet.. Både du och Björn sätts verkligen på prövning,, Men ni har varandra och tillsammans blir ni oslagbara..

Måånga många styrke kramar..



Ps jag saknar dig sååååååå mycket!

2011-10-22 @ 13:35:38
Postat av: Anita Bäckström

jag förstår att ert liv är uppside down just nu, jag tänder ett ljus varje kväll för er innan jag sover. jag kommer att åka till minneslunden under helgen Randa. Det är det minsta jag kan göra för er, är det något annat jag kan göra för dig Randa så skriv ett mail//styrkekramar Anita

2011-10-22 @ 16:15:58
Postat av: Karin 1+trillingar

Usch lider med er! Styrkekramar till er båda!

2011-10-22 @ 16:46:03
URL: http://Blogg.Karinco.se
Postat av: Anna-Li

Ni finns i mina tankar nästan hela tiden.



Jag hoppas att ni har ro att då och då vila, kanske ta en promenad... (kolla in höstfärgerna!) Under en sådan påfrestning som ni genomgår måste man också fylla på energi.



Mycket kärlek/Anna-Li



Mycket

2011-10-22 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0