2 dagar...

Inget speciellt nytt har tillkommit, Randa är väldigt plågad av allt stilla liggande i sängen, fick ny madrass idag iaf.

Personalen här på huddinge är helt underbara, dom ger oss väldigt mycket tid, och försöker göra det bästa av situationen. Vi är mycket tacksamma för det. Det gör allt lite lättare.

Nu är det inte långt kvar. Man vill inte hoppas för mycket, rädd för besvikelse.
Man ska oxå komma ihåg att även om vi klarar oss till KI Solna så är det fortfarande extremt tidigt för att kunna med säkerhet ge någon prognos för alla tre små tjejer.

UL lite senare idag, Ultraljuden är inte så mycket att se fram imot längre... Bara hålla tummarna liksom.

Mycket TV och försöka göra det så bekvämt som möjligt för Randa nu... En timme i taget...

//Björn



Kommentarer
Postat av: Karin 1+trillingar

Ja visst är personalen helt underbar!

Kämpa på! (Vi har 3 tjejer fast 2 är enäggs och en är ensam.)

Styrkekram!

2011-10-10 @ 12:34:02
URL: http://blogg.karinco.se
Postat av: Favela

Ni är mina favoritkrigare båda två. Ber, tror o hoppas. Stor kram

B!

2011-10-10 @ 12:56:58
URL: http://Www.skolhundenkeo.wordpress.com
Postat av: Anneli Broo

KRAMAR!!! Tänker på er!/ Anneli

2011-10-10 @ 13:18:26
Postat av: Anita Bäckström

tänder återigen ett ljus under mitt kors som kanske kan ge er stöd till de små knyttena jag ber intensivt nu Randa och tror att no 3 är kvar tills på onsdag med sina systrar, det måste vi tro på, Solna nästa:)



Anita

2011-10-10 @ 16:23:05
Postat av: Anita

Hejsan Randa och Björn...Ni och flickorna finns i mina tankar..Håller alla tummar jag hittat att de ska gå bra hela vägen för er..Kram Anita

2011-10-11 @ 21:50:12
Postat av: Mait Nordin

Tänker på er!Massor med kramar till er!



Mait

2011-10-11 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0