Tiden går !!

Dagarna flyter på trots allt, just nu bor vi i ett hus i skogen ganska skönt. Hund och hus och fårvakt. Dagarna går upp och ner, det ser olika ut för varje dag som går. Ibland tror jag att jag jaha är det såhär det ska vara? nu kanske jag e färdig med sörjandet ? och att min vardag inte kommer va som den är nu men då kommer ett break down och jag bara gråter och gråter t.o.m när jag sover kan jag gråta. Inatt saknade jag våra flickor något oerhört mycket.

Så fort jag börjar tänka på det att det va på riktigt, det var/är ingen dröm så bryter jag ihop, som nu tex.

I det stora hela så känns det som att vi kommer klara detta, men det är en lång väg tills vi blir "människor" igen.

Igår va vi över hos Björns föräldrar och åt middag då hade Barbros (Björns mamma) vännina stickat ett par converse till Noor, dom var jäätefina. <3. Tusen tack Karin. Dom ska vi spara. Bild på dom kommer senare.

Har fortfarande inte fått besked om att Noor är begravd,vi väntar på det.

I torsdags så hade vi massa möten i Solna,vilket var jätte jätte jobbigt. Bara av att va där tar mycket energi. Vi träffade både barnläkaren och förlossningsläkaren. Inge besked ang. obduktion och moderkakan hade kommit än.

Återbesök i december.


I fredags fick vi jättefint blommogram av kökspersonalen på Nordic Sea (Björns jobb). Tack för dom. Och av Nadia fick vi en jättefin ängel som jag tycker är jättefin, och den ska få en jättefin plats i vårt hem <3.

Laddar upp lite bilder så fort vi har bättre mottagning,både till internet och luren :/

/ Randa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0