6/11 -2011

Idag är det 1 vecka sen Noor somna in. Sekunder blir minuter som blir timmar som blir dagar som blivit 1 vecka !!!!!!  Helt otroligt vad tiden går fast man inte vill det.. Jag saknar våra små barn och vill gosa och pussa med dom, livet är så orättvist och jag gråter varje dag. Kommer det någonsin sluta göra ont? Jag tror inte det, men förhoppningsvis kunna komma tillbaka någorlunda hoppas jag.

Hjärnan går i 180 hela tiden och det krävs inte mycket "aktivitet" för att vi ska bli trötta.

Försöker komma ut varje dag, och vara social med familjen. Det känns så jobbigt att vara nervös över att träffa folk man känner tar mycket energi, vet inte riktigt vad jag är rädd för ?!! Sen har vi vår lägenhet som håller på och renoveras :/ mitt i allt. Vi sover över hos våra familjer just nu.


Ni som känner mig och Björn i himmeln, snälla ta hand om våra tre <3, dom är så små.

Tack alla ni som har tänt ljus för våra bebisar <3

 Mina Små Änglar Jasmine, Noor, Elmina. <3 <3 <3

Vi glömmer er aldrig, och saknar och älskar er så det gör så ont ont.

Vill dela en fin dikt jag fick av Anna,Rikard och Miriam. Tack för den och kämpa på Miriam, all styrka från oss.



Randa

Var inte arg lilla mamma
vi var tvungna att gå.
Den dagen hände det och då orkade våra hjärta inte slå.

Älskade pappa
våra liv blev så korta.
Ta hand om varandra
när vi flygit bort.

Vi vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till era hjärtan
och ni kan höra våra röster.

Vi finns inte bland er
men vi finns ändå.
Vi hör era böner
och VI älskar er så.



Kommentarer
Postat av: Therese W

Mina tårar rinner ner för kinderna när jag läser denna fin dikt. Den är verkligen till ER, Björn å Randa!!

Jag vet att det finns många fina själar som ser efter era 3 små.

Jag kan aldrig föreställa mig hur det känns och jag vill bara krama om er, ni är så otroligt starka, ni kämpar er igenom något som man inte ens förstår...

Ta er den tiden som ni behöver, var rädda om varandra. Tänker ofta på er <3 <3 <3 Kram

2011-11-06 @ 16:14:02
Postat av: Anita

Randa...jag har redan bett att pappa ser till flickorna... han älskade att leka med barn... så han ser till dem att d har det bra <3<3<3

2011-11-08 @ 11:48:08
Postat av: Miriam med familj

Även om tiden går förbi en alldeles för fort, så är inte era små flickor bortglömda eller mindre värda.



Tre små underbara ängla töser som kom till för att beröra och ge kärlek.

Dom han ge er en massa kärlek. Och de blev verkligen älskade av er och så många fler.

Er tid tillsammans på jorden vart alldeles för kort. Men kärleken mellan er kommer vara den längsta då den kommer bestå för alltid.



I himlen finns inga storlekar nämda. Tjejerna benämns inte som SMÅ. J N E beskrivs bara som TRE underbara ängla töser, som i himlen leker och busar men som titt som tätt. kikar ner på pappa och mamma.



Vi saknar er massor.

Och sörjer tillsammans med er. Livet är tufft och orättvist.

Skickar över lite styrke kramar och omsorg till er båda.

Var rädda om er.

Kramis från kuvös kompisen Miriam, Anna och Rickard



2011-11-09 @ 08:57:43
URL: http://mestis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0