27/12 -11



Julen är över och vi överlevde den också. Känns som att jag släppte taget för lång stund om tjejerna.
Allt bara snurrar runt i huvudet och jag gör allt möjligt utan att tänka utan bara köra på.

Som sagt, känns som att jag har en fin lägenhet, nytt fint kök, köper det jag vill oavsett rea eller not, världens bästa fästman och ändå saknar jag några hela tiden, och det känns som ett hål i min själ varje dag.

Tror dock det sakta sakta går framåt men samtidigt vill endel av mig inte det heller på nå sett.

Blir så stött och trött på vissa som tror att bara för att jag går på stan, handlar el vart dom nu ser mig, att allt är bra nu, att allt är över men det är det fan inte, men det är inget jag vill prata om med vem som helst heller.

Ska försöka orka gå igenom tjejernas filmer och foton men vågar inte riktigt än, deras grejer ligger i en korg som jag knappt vågar titta på, jag skjuter allt framför och orkar inte tänka på det eller dom, jag orkar inte gråta hela tiden eller varje dag.

Målet är att fixa iordning en tavla med bilder och grejer och fixa på balkongen åt dom också.

Skriver mera snart.

Sköt om varann och va rädd om dig själv och dina nära <3




Kommentarer
Postat av: Madde D

Älskade vän.. Finns inga rätt el fel i er stora sorg.. Det kommer att ta tid och ta dagen som den kommer. Jag önskar så innerligt att det vore annorlunda.. Tusen kramar till er!

2011-12-27 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0