15/12-11 Längesen jag skrev sist

Dagarna flyter på, vissa i allafall, andra är  genom tunga och jag har konstant ont i hjärtat. Försöker ta mig ut och göra saker, ihop med Björn självklart. Dom få gånger jag varit ensam bryter jag ihop ganska snabbt och sen är det så ett bra tag tills Björn kommer hem, eller jag inte kan gråta mer.

Känner mig hel med honom. Jag tror att jag kommit in i nått annat stadie nu, för jag är ledsen och har lättare till gråten och känslorna. Va nog i chock tidigare nu när jag tänker tillbaka.

Jag saknar våra barn och livet känns såå orättvist, speciellt när jag ser så många familjer och människor är så glada och stolta över sina barn. Jag vill ju också.

Jag var på Nellies lucia, hon var pepparkaka och så fin så, samma känslor där orättvisa och sorg,sorgen vällde över mig, att jag aldrig kommer få se våra 3 stå där och va så stolta och glada och att vi skulle få va stolta och glada över dom.

Jag har fått en psykolog att prata med hoppas det ger mig nytta i framtiden, och idag var vi på KS i Solna och träffa läkaren på SPMVC,moderkakan såg fin ut, så det är skönt och då vet man att dom hade det bra.


Köket: Vi hoppas få kunna flytta in snart, ska bli skönt,Vi har JÄTTEDUKTIGA arbetare där, vi kan rekomendera dom starkt.. Duktiga och nogranna grabbar http://www.tbors.se/

Har planera att göra en foto tavla på tjejerna och göra i ordning på balkongen som en egen liten minneslund. När jag är redo så ska vi försöka ta oss igenom 2 usb minnen som vi fick på neo med kort och video klipp på tjejerna.


Skriver snart igen

Randa






Kommentarer
Postat av: Anneli Broo

KRAAAAAM!!!!! :-)

2011-12-15 @ 22:26:17
Postat av: Anonym

Även om det bara är jobbigt att träffa psykologen och prata nu så kan det säkert leda till något bra.

Tänker så på dig och önskar jag kunde göra nåt.

2011-12-15 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0