4 år sen ni gick bort /kärlek till er

Mina finaste änglabarn 4 år, mammas hjärtan är 4 år💜💜💜. 
 
Ni finns med mig vart jag än är. 
Era mostrar med familjer  och morfar saknar er så mkt också. 
 
Jag önskar jag kunde få se och hålla er igen. Om bara för en minut. Lukta och känna. Puss på er. 
 
Mamma kämpar på med stöd av familj och vänner, utan er skulle jag inte klara mig. 🙏.  
 
Ibland vill jag bara krypa ihop i fosterställning och att någon bara kramar mig tills det onda går bort. Bara en liten stund så jag kan få vila känslorna. Ont gör det! 
 
Älskar er från månen och tillbaka. 
 
Till er som har barn, Va rädda om dom o visa kärlek, kärlek och känslor är ALDRIG fel. Gör vi rätt nu när dom är barn så behöver det ej lappas ihop som vuxna.
 
 
 
Pöss på er ❤️❤️❤️. 
 
This is Life as I know IT 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nado

Älskar dig syster vi finna alltid här för dig 💗👑💗👑💗👑

2015-10-31 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0