Önskar jag hade något roligt att skriva!


Min fina vän min älskade Patrik , vi skulle ju vara vänner livet ut du och jag , du skulle finnas vid min sida för alltid , jag skulle ju inte behöva träffa någon kille o ha något förhållande , du lovade ju mig det 💞.  Du skulle ju vara mannen i mitt liv som bästa vän..Min och Patriks vänskap startade för drygt 1 år sen, vi träffades genom vänner, och klicka ganska direkt.. 

Vi har kunnat prata om allt mellan himmel och jord och funnit stöd i varandra. Gud vad jag saknar dig när det känns ensamt, va skönt att kunna ringa någon som kände likadant och oxå va ensamt, ego jag vet..

Patrik ringde mig och mådde dåligt i söndags och ville ha någonstans att sova, såklart som den vän jag är mot MINA vänner så ställer jag upp.

Patrik var inte i så gott skick och somnade på golvet i vardagsrummet. Wilma väcker mig på natten flertal ggr och jag kollar till Patrik och han andas. Sista gången Wilma sa till ca 2,30 så andas inte Patrik  något mer och jag får ringa ambulans och polis mfl kommer upp.

Jag är såå arg på dig hjärtat så det inte är sant, du skulle ju inte dö nu, du skulle ha det gött och fixa lägenhet mm. Jag hoppas så innerligt att dina barn krigar på och får ett bra liv ändå , trots att deras pappa är borta och jag lovar att jag ska tala om för dom det du berättat om dom för mig. Jag lovar. Och du lovar att berätta för mina 3 tjejer om deras coola mamma här på jorden💞


Till mig själv så försöker jag va hemma och får börja om från början med lägenheten, jag klarar just nu inte av att vara i vardagsrummet.

Denna lägenhet skulle vara min omstart i mitt liv men tydligen så är det någon som tycker annat. Jag börjar ju undra vad livet har att erbjuda mig!

Känner bara att DET RÄCKER NU! Jag måste få vila mina känslor ett tag nu.. 

Till underbara Emilia och Rebecka Karlsson,  fick dikten av en vän och den berörde mig och hjälpte mig. Gjorde om den lite dock. Ni ser den på bild längre ner 💞💞. 



 Och 


Så för att citera min tatto..

Dont let the fear of your past
Affect the presence of your future
Live for what tomorrow has to bring 
Not what yesterday has taken away

Never loose hope 

Och för att citera Patriks tatto... ❤️

Life is what you make it

Hoppas du finner ro där du är nu och är mindre stressad , orolig, mindre ångestfylld och mår superskönt. 

Älskar dig min vän 💞






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0