Gälen helg !! Med mosters älskling bla

Jag har som vanligt skjutit på att blogga,känslorna har snurrats upp och ner en bra period nu.. Men denna helg fick mig på andra tankar det kan jag lova..

Björn och jag har träffat en familjerådgivningare för att kunna diskutera kring barnen under omständigheter som vi inte kan lägga ångest på varann utan bara lätta på våra hjärtan, det har i sin tur gjort att mkt dragits upp känslomässigt och jag har gått bakåt i utvecklingen att komma över honom.
Hur mkt jag än vrider och vänder på saker så kommer jag inte på vad detta ska ge mig! Men jag ger det ett försök iaf och ser vad syftet med detta är.

Jag och Nellie har äntligen varit och sett på Justin bieber, hon blev ännu mer kär i sin idol och jag är stolt som fått gå med henne på hennes första koncer. Tror jag ligger 1 på moster skalan nu. 😀

I fredags så drog jag o Goa vänner på kryssning! Skönt o komma iväg, stötte på ett stort gäng grabbar som var från Södertälje , jobbigt tänkte jag då hälften kände Björn men dom är så sköna och roliga så det blev fett najs.

När man som jag då är som jag är så var det inte helt fel att få lite bekräftelse och uppmärksamhet!

Alla behöver validate har jag fått lära mig denna helg, sug på den ni 😜.,
Så sant så.. Även dom grymmaste och tuffaste överlevarna!

Man kan ju iaf säga att jag fått annat att tänka på och kommit på att det finns massor med sköna människor att lära känna och ha kul med!

Men störst och bästa ever är Jansson /hujanen , can , oduncu, och självklart närmsta family nammour


Störst av allt är kärleken😘😘😘


Kommentarer
Postat av: Annica

Blev så berörd av din berättelse. Har tänkt jättemkt på dig under em. Stor kram, Annica

2013-05-16 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0