Träning och brandman

Ja , ett snabb inlägg o summering av 3 dagar.. Vakna, jobba, träna,duscha,sova. Så har dessa dagar sett ut och brandmanna drömmen kanske inte är en dröm , om jag klarar av att hålla detta 5 dagar i veckan tills jag är i form.. 😀.. Med miss Desirée Jansson så är nog detta inte omöjligt, älskar dig stumpan. Min personliga PT (uttala PT som gubben i comviq reklamen, så blir det lite roligare , jag lovar ) . Glömde gym skorna hemma idag men inte hindra det mig, tränade i strumpor haha lika glad o nöjd.

Jaja nu är jag hundvakt också så mycket promenader blir det med. Härligt, lika glad för det är jag. Sova kan jag göra nån annan gång eller ?!

Måste skriva lite till mina flickor också, mammas hjärtan, mammas barn. Jag längtar efter er och saknar er varje dag. Går inte en dag utan att jag tänker på er. Mamma måste leva vidare och gå vidare men ni har ALLTID en plats i mitt hjärta och i mitt liv. Älskar er mest av allt .pussa på varann och va rädda om varann och kom ihåg ni har världens bästa vakt hund hos er. Bästa Tummis❤❤❤❤


Peace out ni andra på denna jord. Och kom ihåg. Tala om för era barn att ni älskar dom😘😘😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0