Bon Jovi och Pink !

Livet knallar på och jag har varit på Bon Jovi och Pink koncert,

Bon Jovi var på en fredag så det va stressa hem från jobbet, där Lotta hade fixat dryck och Bon Jovi musik att ladda till, snabb dusch, snabb platta håret och dryck där emellan :).. Satt fint det, och så snabbt ner till Eva där vi skulle vart 16,30. JAG sluta 15,30...  Aja så länge man ser allt från den ljusa sidan så går det mesta bra.

Ner till Eva i alla fall med all bärs och 3 hundar,ganska tungt alltså, som jäkla pack åsnor såg vi ut :) , spackla sig lite, mera dricka och musik och fyllde på med lite färdkost också...

Väl nere på centralen 30-45 min sena så gick inte tågen som dom ska.HMMM. Men lika glad för det va jag :).. När tåget väl kom så gick det väldigt sakta mot Sthlm. Men tillslut kom vi fram och tåg resan tror jag inte ni ens vill höra om. På centralen så ska vi va duktiga och ta "rätt" taxi bil mot stadion, när vi gått längst fram säger taxi chauffören sista bilen är första bilen !! men dra åt helvete tänkte jag, hahahaha.. lika glad för det är jag.. När vi väl kommer fram så sammanstrålar vi med två andra bekanta som åkt upp med bil. puhh äntligen framme, shit vi missa början för att vi stod och drack o babbla haha.. Amatörer som vi är glömmer jag gömma vinet vi tog med så stackars Lotta som hade allt i sin väska tog ju vakterna och slängde.. och inne på konceren sålde de bara 3,5 öl, blä.

Bon Jovi va stundvis bra. det är väll det jag kan säga om honom.. Men lika glad för det va jag hahaha..

Resan hem då, vi packar in oss i bilen med en passagerare för mkt,!!! (busar som vi är once in a lifetime).

40 min minst fastna vi på Östermalm pga trafik, men tro mig det klarade vi, men när vi precis kommit in i Södertälje till trafik ljusen vid Birka korset, så åker en polis bil upp pararellt med oss.. Aspirante var av den dryga wanna be modellen, hade lust att bli 15 igen och be henne komma ner på jorden men vuxna som vi är,  så tog vi boten så fint och gick därifrån. Lotta va ju den som satt i knät och fick boten skrivet ii hennes namn.

Ja ganska full rulle så gick jag hem och la mig helt slut.

Skulle gått på fest dagen efter det orkade jag inte, vi svulla donken och chilla istället.

Pink på söndagen gjordes nykter av mig iaf.. Va där med syrran och henns kille, PINK va så grym, showade och bjöd på sig själv, både gamla och nya hits. Perfekt koncert för mig i alla fall.

Älskar hennes nya Just give me a reason. Mfl så klart. Hon har grymma och tänkvärda texter.

Eloge till PINK och en halv eloge till Bon Jovi :) :).

 

Jobbet och sommartider verkar betyda stress, skit mycket att göra på jobbet, nästan så jag önskar att dygnet hade flera timmar.. hinner ju inte med att träffa kompisar och så..

Sen har jag bara 2 veckor semester i sommar, :(,haha näe inge synd om mig inte, Jag ska till Cuba och London i november så chill,chill.  :), ska bli så spännande och kul. Jag längtar.

Japp, fler gaddningar har det blivit och fler kommer det bli.. :) love it, det är så snyggt.

Bilder får ni när jag fattat hur jag lägger in dom i min nya dator som har Windows 8.

Jo men just det ett par kryssningar som var lyckade och roliga som fan glömde jag berätta om. mer om det när jag orkar skriva mer, nu börjar jag bli hungrig och få skrivkramp hehehe. MEN..... Lika glad för det är jag .... ;) puss på er.

 

Habibisar jag tänker på er varje dag, Mamma älskar er.

 

 

Peace out Randa

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Syster Nado

Ja de Inge synd om dig i alla fall du som blev "sotis" på att ja såg min man på bio hahaha du har värsta party livet du 😉

2013-06-01 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0