Änglar i mitt rum❤❤❤

Det bor en JASMINE i mitt rum, hon har sitt bo ovanför mitt huvud. Hon gör. Hon gör mig lugn, och hon viskar till mig allt det jag säger dig.

Det bor en NOOR i min kropp. Hon har det vackraste av själar. Hon är kärlek och är hopp. Och hon berättar för dig hur mycket, hur mycket jag älskar dig. Hur mycket jag älskar dig.

Det bor en ELMINA vid min fot, som blåser värme över vindar och det kittlas och du såg jag log. Men när hon andas på mig, är det för att jag ska komma värma dig. Änglar i rummet.
För att jag ska komma värma dig. Jag älskar dig, dig. Så här är jag med allt det andra som gör en människa hel. Och jag hoppas hoppas att du orkar. Och att änglarna i rummet , det är dom som du ser.


Dagen idag går i våra barns tecken, vet inte varför just idag?! Och så har jag lyssnat som bara den på lalehs tolkning av ängeln i rummet och gjort om den till mina änglar mm ❤❤❤.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0