vilken vecka !



Dagarna flyter på och jag har gjort massor men ändå inget känns det som, varit och träffat psykolog och läkare, börjat motionera lite mer och tankarna har börjat skena in på att jag måste ta klivet in i att börja leva normalt. Vill inte fastna i detta samtidgt som jag inte vill släppa mina barn.

Jag är fortfarande inne i en "period" där jag stängt av mina känslor och det är skönt så att jag kan få återhämta mig lite.
Jag har varit iväg på besök hos olika personer under helgen, vilket jag "tvingat" mig till för jag vet att det är nyttigt i längden

Jag saknar min vardag och jag längtar/saknar mina barn, vilket jag alltid kommer att göra eftersom jag aldrig mera kommer få se dom.

Hemma just nu så plockar jag och donar och blir aldrig färdig med nått, men jag ska försöka bli "färdig" med allt så jag kan kan börja med mina barn tavlor snart. Vill verkligen göra iordning dom och gå igenom fotona.

Björn har kommit in i rutiner med jobbet har snart jobbat 2 veckor snart. Men jag saknar honom när han är borta.  Jag sysselsätter mig från början till läggdags när B jobbar och jag blir helt slut. Har varit allt från att va barnvakt, hundvakt, städa mera städ mm.

Jag ska gå en lära mig sticka kurs med en "neo" kompis. i februari. Ska bli kul. Sen kanske jag och B får tillökning med en ny valp snart men liten Dvärg Pincher, vi får se. Jag behöver nått som gör mig glad och som jag får ta hand om känner jag. Så på lördag ska vi åka till en kennel och hälsa på och lära känna rasen lite.


På återseende, Va rädda om varann och uppskatta era barn, ha tålamod och va pedagogiska och gör roliga saker med dom :). 

 <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: nado

Älskar dig min syster

2012-01-18 @ 15:32:43
Postat av: Anna

Hej Randa. Men även hej till dig Björn.



Även om veckorna inte blev så många känner jag en saknad av er båda.

Tänker på er titt som tätt.



Vi är utskrivna från Neo nu. Men gör återbesök till och från. Det känns konstigt och avlägset att gå dit. Kan inte ens föreställa mig hur känslan är hos er var gång ni åker till KS.



Jag pratade med dig på tfn för några dagar sen Randa. Det kändes till en början svårt. Vad får man säga lr inte säga. Trampa jag i klaveret. Men ditt busiga och glada jag Randa gjorde att samtalet gick super bra. Men när klockan tickat på panik avslutade jag samtalet för att inte "stöta sig" och göra fel. Men förlåt. Jag skall skärpa till mig och bara ha kul då vi snart skall sticka ihop ;)



Spännande med valp. Hoppas det gick bra.

Stor kram till er båda.

2012-01-19 @ 00:07:57
URL: http://mestis.blogspot.com
Postat av: Nina

hundar är kanon på att få en glöma och tnka på annat.. hade en och mistade tvillingar, då undrare uppfödaren till min om ja inte ville va fodervrd åt en till, å de ville ja såklart.. då fick ja massa annat å tänka på och man blir ju gladare av en valp.. den valpen hann bli 2år innan nästa graviditet kom (pga massa infektioner och tjafs efter skrapning) nu är "valpen" snart 5år..

2012-01-19 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0