Full fart hela veckan !!!




Veckan starta med samtal hos shrinken, det var längesen jag grät så mycket som jag gjorde den dagen! 
 "Tränar" på att göra saker, tror det blev lite fel, ni kommer förstå när ni läser vidare. Psykologen sa att det är ju ok att avboka men försök gör 1 sak i veckan som du planerat in.. mmm visst jag är ju så dålig på att avboka, så inga mer planer känns det som. Skönare att ta dagarna som dom kommer.


Tvingade iväg mig till jobbet för att hälsa på vilket var jättejobbigt, men det gick bra i alla fall, jobbigt med alla kramar och så, men allt va som vanligt där.

Sedan har jag och Björn varit på Nordic Light och titta på modevisning som
www.galagowear.com anordnat.

Det gick bra, kände inte så många där men fan vad energikrävande det är att träffa människor, men tror nästan att det är jobbigare för andra då det inte vet om/hur det ska kommentera eller vad de ska säga till oss.

Igår bjöd våran Micke Picke över oss då han åker till Portugal snart igen, så han en liten träff. Det va trevligt det med. Micke glöm inte, vi är bara ett samtal bort om du vill präta skit nån gång. ;)


Idag är det Dessis tur att ha sin 30 års fest, och imorrn Joel som fyller 17 år. Grattis på er båda.

Känns som att det blir mycket 30 års fester detta år och det känns dumt att inte närvara så jag ska kämpa mig till dessa partyn och försöka göra det bästa av det. 

Det blidde ingen valp just nu men framöver hoppas jag på det.

Ja just fick en heltidslön från arbetgivaren, vilket jag gärna hade tacka och tagit emot men men ärlig som jag e ringer jag och säger till (vill då tillägga att man är fattig när man går på sjukkassn :/..... fy säger jag bara, man får inte va sjuk i Sverige då straffas man,känns det som)

Ja.. denna vecka har som sagt varit fullbokad, vilket jag hoppas att inte nästa vecka blir. Är helt slut i huvudet men vad gör man inte... Känns som att det blev för mycket inbokat, då jag vill vara närvarande på allt men kroppen inte riktigt vill det knoppen vill.

Så min plan nästa vecka är att SOVA/VILA....


Stress är de handbojor man bär runt hjärtat, så until next time stressa LUGNT









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0