Trött, Nere, ONT



Ja, tog slut på mig förra veckan tror jag eller så har jag bara kommit till ett nytt steg i allt det här !!

Jag har mått såå dåligt så dåligt, har haft ont i hjärtat hela veckan och värk i stort sett i hela kroppen.

Fattar inte vad det är för nått och orkar inte göra nått åt det heller.

Jag har kort stubin och orkar inte vara den förstående eller kloka eller nått annat för den delen.

Vill bara låsa in mig och få va ifred utan massa möten inbokat så som läkarbesök mm...

Tror igentligen att jag skulle vilja bryta ihop riktigt ordentligt och bara skrika men orkar inte ens det heller.

Har stängt av ganska länge nu och håller humöret uppe men det kanske inte går att göra det så länge till nu, jag vet inte.

Den enda som får mig att må något bättre än min finaste Tummis, jag stöter bort Björn när det gäller att prata om allt och jag vet att det är fel men vet inte hur jag ska göra, det är ju jobbigast att prata med honom.

Fasar för att läkarna ska tvinga mig jobba snart, som sagt vill bara vara ifred och slappna av i att jag får sörja ifred.

Har haft kontakt med en kennel,
www.coldwinds.se , hon verkar ha fina hundar och jag hoppas på nån hund framöver.




- Saknad är något jag alltid kommer ha inom mig



Kommentarer
Postat av: Anneli Broo

Hej min kära vän! Du måste försöka prata m Björn, han är ju lika ledsen han oxå. Just nu är det kanske den vägen ni måste gå, tuff och utlämnande, men ni behöver varandra och det blir och känns säkerligen "bättre" efteråt. Kramar till er båda!!!

/ Anneli

2012-02-02 @ 17:21:43
Postat av: Maria

Hej på er!

Lider med er, men hoppas att det kommer att födas en ny stjärna här framöver som skulle passa in hos er. Något nytt att tänka så som får er att skingra tankarna en liten stund om dagen iaf.



Ester planeras att löpa i mars. Irmas parningar har gått kanon och nu håller vi tummarna.



Ta hand om er och varndra, vi hör av snart!

/ Maria - Coldwind's Kennel

2012-02-08 @ 19:48:59
URL: http://www.coldwinds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0