Relationer

Herregud vad människan är i behov av bekräftelse och jakten på detta förvånar mig rejält,  när blev det såhär ? Vad är det som gör oss osäkra ?  Och varför lever vi då kvar i relationer  som är destruktiva och dåliga? 

Jag ser mig själv som en person som behöver lite bekräftelse och det är något jag ger mig själv varje dag så får jag det av andra så är det ett plus. Det har dock tagit mig tid att komma dit jag är och mycket jobb med mig själv har det varit. 

Återigen: 
Ser jag hur människor tar det här med Facebook och instagram på fullaste allvar och det som händer där är verklighet och realistiskt! 

Det är ju helt sjukt, jag har sån lust att ta bort alla mina nära på kära på FB och bara ha mina ytliga kontakter där men  då skulle det väl bli halabalo,  min finaste syster är the Queen of detta jag talar om. Ojoj nu snart har jag ett par samtal på luren 😛😙😙 love you, på riktigt är man vänner så tycker jag man ses , träffas , kramas,  det där med sociala medier är jättebra till en viss gräns, jag la upp en video på FB , ni som har mig där kolla in den. 😊

Och till er som inte visste man kan faktiskt umgås med folk som ger er  bra energi, och man väljer själv att umgås med dom man vill, jag vill just nu i mitt liv umgås med enkla okomplicerade människor pga allt annat just nu är komplicerat och mycket känslor dras upp 14 oktober, jag har oxå lärt mig att sätta mig själv först , jag är ju faktiskt huvudperson i mitt liv. 

Det värsta av allt är att man tror att det är ok, jag har kommit till den punkt där jag är / umgås med de jag vill och är det nån som stör mig eller nån som ger dålig energi såå Hejdå. 

Gör dina val och gå med huvudet högt hur jobbigt du än tycker det är ! 
Sätt dig själv först oavsett, fru, barn, kompis, man, flickvän, pojkvän, mm, mm.För mår du bra så kommer de andra må bra också 💖.

Det är ju faktiskt mysigare och skönare att vara där det är lugn o skön sinnesstämning🙏🙏🙏. 

Sen till nått helt annat . Så vill jag tacka fina Gretel för spa demo genom ENJO  det va skönt.

Och vet ni?  Om en vecka så kan jag börja träna igen 💪.😊. Fän vad jag längtar. 

Tillslut vill jag bara säga att jag är inte sur, ledsen, arg... Detta är reflektioner jag sugit åt mig senaste veckorna av olika oberoende människor , och jag älskar att analysera människan och dess beteende 😊.

Mammas hjärtans i himmelen snart fyller ni år och vi är ännu ett år närmare varandra 💖💖💖.

pence out  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0