Framtid och resor

Jag har bestämt mig för att resa i massor., ska ta på mig lite mer jobb uppdrag också.. London och USA står på listan.. Så Libanon blir fram skjutet ett år.. En thai resa ska det nog oxå bli.. Visst Aurora 😀.. 

Känns så skönt i livet just nu.. Har lyckats komma över Björn och då får jag så mycket mer perspektiv på hur han var och vad han igentligen gjorde mot oss.

Det jag bär med mig ifrån det är både bra och dåliga saker. Det dåliga är att jag kommer nog vara rädd för att släppa in någon känslomässigt och lita på. Efter både otrohet och lögner så känns det svårt. 

Det som är bra är att jag vet ännu mer vad jag inte vill ha hos en pojkvän och vad jag vill ha i en relation.. 

Livet är inte lätt och den som säger det lever i förnekelse.. 

Jag hoppas att livet har nå gott och erbjuda mig efter allt detta och jag vill bara leva lycklig här på jorden. Så jag sen kan leva ännu lyckligare på andra sidan med mina små ängla barn.. 

Va rädda om varandra och ödmjuka ❤️❤️

Peace out Randa

Love JNE 



Kommentarer
Postat av: Linda

Du gör mig glad 😘❤love JNE

2014-01-24 @ 11:34:47
Postat av: nado

Bra där gillar detta inlägg finns alltid här för dig❤

2014-01-25 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0